Skip survey header

סקר שביעות רצון לקוחות לדוגמא - מתודה סקרים

שאלון שביעות רצון לקוחות לדוגמא של מתודה


מתודה היא חברת סקרים בוטיק המתמחה בייעוץ מתודולוגי לארגונים וביצוע סקרים ארגוניים - סקרי עובדים וסקרי לקוחות. הסקרים של מתודה מבוצעים מתוך ידע אקדמי מתודולוגי והתמחות בפרקטיקות מתודולוגיות בארגונים. 

הסקרים של מתודה מאפשרים לארגון לזהות את נקודות החוזק והתורפה במארג היחסים שבין הארגון לבין העובדים ולקוחותיו, בין העובדים והמנהלים ובין העובדים לבין עצמם. הסקרים של מתודה מספקים להנהלת הארגון תמונה של מצב הרוח בארגון, מאפיינים את רמת המחוברות של העובדים ורמת המחוברות של הלקוחות לארגון ומהווים בסיס אמפירי לבניית תכניות עבודה, יישום תהליכים והטמעת תרבות ארגונית.

מעוניינים לשמוע עוד? נשמח להשיב! צור קשר

במובייל - יש ללחוץ על החץ בתחתית המסך להמשך.
1. כמה זמן את/ה משתמש/ת במוצר של החברה?
2. באיזו מידה את/ה מרוצה או לא מרוצה מהמוצר שרכשת?
3. האם את/ה מתכוון להמשיך לרכוש מוצרים מהחברה?
4. האם את/ה מתכוון להמליץ לחברים ובני משפחה לרכוש מוצרים מהחברה?
5. באיזו מידה את/ה מרוצה או לא מרוצה מההבטים הבאים של שירות הלקוחות בחברה: 
 
Space Cell מאוד מרוצהמרוצהככה ככה, באמצעלא מרוצהכלל לא מרוצה
זמינות הנציגים בשירות הלקוחות (זמן המתנה למענה נציג)
ידע ומקצועיות של נציגי השירות
יחס של נציגי השירות (אדיבות, אכפתיות, סבלנות)
...
...
...
...